Firma Global Pack oferuje szerokie portfolio produktów, nie wszystkie są prezentowane na stronie. Jeśli poszukujesz rozwiązań, których u nas nie znalazłeś, skontaktuj się z nami. Potwierdzimy dostępność produktu oraz jego cenę.

Czas realizacji zamówienia na koperty oraz opakowania dostępne w sklepie to 1-2 dni robocze. Aby upewnić się, że wybrane produkty ze strony www.globalpack.pl są dostępne, prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta.

Zlecenia specjalne bądź nadruki na kopertach są realizowane w terminie ustalonym indywidualnie z klientem.

Każdorazowo zamówienie które trafi do BOK jest potwierdzane e-mailowo przez pracownika biura. Realizacja zamówienia to najczęściej 24-48 godzin. W dniu wysyłki klient informowany jest o planowanym terminie dostawy.
Awizując dostawę klient otrzymuje elektroniczną kopię faktury oraz nr listu przewozowego DHL, który umożliwi mu śledzenie przesyłki, gdy ta opuści nasz magazyn. Oryginał faktury dołączmy do przesyłki.

Koszt dostawy zależny jest od gabarytów oraz wagi zamówienia. Aby poznać przybliżony koszt wysyłki skontaktuj się z BOK.

Towar można odebrać w siedzibie naszej firmy w Janikowie/k. Poznania,ul. Gnieźnieńska 26/28, Kobylnica. Szczegółową mapkę dojazdu znajdziesz w zakładce KONTAKT.

Aby otrzymać spersonalizowaną ofertę na nasze produkty prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Prosimy o informację jakie produkty lub usługi Państwa interesują.

Przedstawiciel handlowy skontaktuje się z Państwem aby umówić się na spotkanie oraz przedstawić naszą ofertę i warunki współpracy.

Na zapytanie wysyłane drogą mailową odpowiadamy w przeciągu 15 minut w godzinach od 7.00 do 15.00 Jeśli zapytanie wymaga szczegółowej wyceny, skontaktujemy się aby poinformować o przybliżonym czasie odpowiedzi.

Zamówienia oraz zapytania można składać zarówno mailowo, telefonicznie oraz faksem. Biuro Obsługi Klienta pracuje w godzinach 7.00-15.00.

E-mail: info@globalpack.pl

Telefon: +48 (61) 67 05 444 lub +48 (22) 49 02 444

Fax: +48 (61) 67 05 444